Gra pamięciowa memo Oscar&Max Djeco

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 79,00 zł 79.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Gra pamięciowa memo Oscar&Max Djeco

Gra pamięciowa.

Cel gry: zebrać jak najwięcej zwierząt.

Oscar, król dżungli, musi zebrać wszystkich swoich poddanych. Ale zebry, hipopotamy i papugi nie odpowiadają na jego wezwanie… Pomóż Oscarowi znaleźć jak najwięcej zwierząt, ale uważaj na Maxa, psotną małpę, która robi zamieszanie.

Zestaw zawiera:

  • 1 planszę dżungli,
  • 10 żetonów zebry,
  • 10 żetonów hipopotama,
  • 10 żetonów papugi,
  • 6 żetonów lwa Oscara,
  • 1 żeton małpki Max.

Przebieg gry

Zaczyna najmłodszy gracz, następnie gra toczy się według ruchu wskazówek zegara. W swojej kolejce gracz wybiera żeton, wskazuje go palcem i wypowiada nazwę zwierzęcia, które według niego znajduje się na odwrocie: papuga, hipopotam albo zebra. Następnie gracz odwraca żeton.

  1. Jeśli gracz odgadł zwierzę: hurra! Gracz zatrzymuje żeton. Gracz wygrywa żeton i kładzie obok siebie. Następnie kolejka przechodzi na kolejnego gracza.
  2. Jeśli gracz nie odgadł zwierzęcia: Wielka szkoda! Ale nie wszystko stracone... Gracz kładzie żeton obrazkiem do dołu na środku planszy. Każdy żeton, który jest kładziony na planszy, należy układać jeden na drugim. Następnie kolejka przechodzi na kolejnego gracza.
  3. Jeśli żetonem, który odwróci gracz jest "Lew Oskar": Czas sprawdzić, czy król dżungli ma pamięć jak słoń! Gracz kładzie Oskara na jednym z pustych pól dookoła planszy. Teraz gracz może wygrać żetony, które zostały umieszczone na środku planszy. Aby to zrobić, gracz bierze górny żeton, mówi, jakie według niego zwierze się tam znajduje i odwraca go. Jeśli ma rację, wygrywa żeton i może zgadywać dalej. Jeśli nie - odkłada żeton z powrotem na stos. Gra toczy się dalej według kolejki.
  4. Jeśli gracz odwróci żeton "Małpka Max": małpka zwiastuje kłopoty! Max wprowadza wielkie zamieszanie, a wszystkie zwierzęta się rozpraszają. Wszystkie żetony z tablicy są odłożone z powrotem na stół obrazkami do dołu i przetasowane. Następnie gra toczy się dalej według kolejki.

Koniec gry

Gra kończy się, kiedy nie ma już więcej żetonów na stole, lub wszystkie żetony lwa Oskara znajdują się na planszy. Gracze liczą swoje żetony, a ten gracz, który ma ich najwięcej wygrywa grę.

Liczba graczy: 2-4

Czas rozgrywki ok. 15 minut.

Wiek 4+

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl