Gra karciana pchli cyrk Muduko
Opis
Gra karciana pchli cyrk Muduko
Pchli Cyrk to znana na całym świecie rodzinna gra karciana jednego z najpopularniejszych projektantów gier: niemieckiego matematyka Reinera Knizii. Dzięki kompaktowym rozmiarom i prostym zasadom sprawdzi się nie tylko na rodzinnym stole, ale też w podróży lub na imprezie.
Zadaniem graczy jest skompletowanie zestawu jak najbardziej wartościowych cyrkowców przed końcem gry. W swojej rundzie gracz odkrywa dowolną liczbę kart z zakrytego stosu i układa je w rzędzie. W każdym momencie może zebrać jedną z leżących kart, chyba, że odkryje kartę w kolorze już widocznym w rzędzie - wtedy musi spasować. Dodatkowo, jeżeli graczowi udało się dobrać kartę, może on wyłożyć przed siebie trzy karty o tej samej wartości - na koniec gry taki zestaw przyniesie mu 10 punktów.
Rozgrywka w Pchlim Cyrku jest niezwykle emocjonująca dzięki temu, że gracze mogą sporo zyskać, jeżeli wystawią swoje szczęście na próbę. Ryzyko jednak nie zawsze się opłaca - jeżeli nie dopisze fart, można łatwo stracić turę i pozbawić się możliwości dobrania cennej karty. Ciekawy sposób punktacji sprawia, że nie zawsze wygrywa tu osoba, która zdobędzie najwięcej kart. Dodatkową atrakcją są karty akcji, które pozwalają m.in. odbierać karty innym graczom.
Pchli Cyrk to kolorowa, pełna sympatycznych ilustracji karcianka, którą docenią również osoby szukające gry niezależnej językowo. To kwadrans zabawy zamknięty w estetycznej i wesołej formie!
Główne cechy gry Pchli cyrk- Autorem jest powszechnie znany „Doktor”: Reiner Knizia. Można brać w ciemno!
- Gra już od ponda 20 lat podbija serca graczy na całym świecie i nareszcie możemy się cieszyć polskim wydaniem.
- Kompaktowość gry i prostota zasad sprawiają, że gra sprawdzi się w każdych warunkach, nawet ekstremalnych.
- Ilustracje powodują, że każdy chciałby zostać pchlarzem.
Wiek: 6+
Czas rozgrywki ok.15 minut
Liczba graczy: 2-5
Zawartość:
- 89 kart,
- instrukcja.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.